Brăila, Aleea Trandafirilor, nr.3
0239 674 933
Grădinița 37 Brăila Grădinița 37 Brăila
  • Acasă
  • Despre noi
    • Prezentare
    • Personal
    • Secretariat
    • Activitățile noastre
    • Anunțuri ->
      • Concurs Personal Administrativ
      • Concursuri Personal Didactic
  • Grupe
  • Ofertă Educațională
    • Activități opționale
    • Oferta educațională
    • RESURSE CURRICULARE
  • Proiecte
    • Activități extracuriculare
    • Eco-Școala
    • Pinc
    • Proiecte și programe
    • Acreditare Erasmus +
  • Biblioteca virtuală
    • Domeniul limbă și comunicare
    • Domeniul Știință
    • Domeniul Estetic Creativ
    • Domeniul Psihomotric
    • Domeniul Om și Societate
    • Chestionare
    • Materiale didactice
    • Planificări
  • Documente
    • Metodologii și înscrieri
    • Documente Manageriale ->
      • Documente de diagnoză
      • Documente de prognoză
      • Documente de evidență
    • Consiliul profesoral
    • Consiliul de administrație
    • Mobilitate
    • Comisii
    • Proceduri
    • Buget ->
      • Documente de interes public
      • Transparență salarială
      • Bugetul grădiniței
    • Diverse
  • Asistență psihopedagogică
    • Consiliere psihopedagogică
    • Logopedie
    • Servicii de sprijin
  • Sfaturi
  • Înscrieri
  • Ia legătura cu noi

Strategii

Prima pagină » Strategii

1. Creșterea progresivă, în fiecare an școlar, a numărului de profesori ce își centrează activitatea didactică pe conceptul de învățare activă, respectiv pe conceptul de dezvoltare globală și optimală a fiecărui preșcolar în parte.
Argumentare: Din analiza SWOT, unul din punctele slabe este „inconsecvența aplicării, în procesul instructiv-educativ, a unei ponderi ridicate a metodelor activ-participative care să asigure caracterul practic-aplicativ și învățarea prin descoperire”, ceea ce ar putea conduce la desfășurarea unui proces instructiv-educativ defectuos, cu implicații asupra dezvoltării preșcolarilor. Această competență este absolut necesară deoarece permite dezvoltarea globală și optimală a fiecărui copil, dar presupune totodată o serie de transformări ale ambientului educațional, a modului de organizare a învățării și a practicilor curente din grădiniță. Ne propunem ca în următorii doi ani școlari să creștem ponderea acestor activități în programul zilnic al copilului, pentru a asigura acele abilități necesare formării competențelor cheie de mai târziu.

2. Participarea (a unui număr de minim 15 cadre didactice -50%), la activități de formare și dezvoltare a carierei în educație. Mentorat informal, formal și peer-learning la locul de muncă.
Argumentare: Un alt punct slab care reiese din analiza SWOT este „Nesiguranța cadrelor didactice debutante și a celor cu grad definitiv (50% a personalului didactic de predare) în realizarea demersului didactic. De aceea, ne-am propus să facilităm adaptarea la comunitatea educațională a celor aflate la începutul carierei didactice prin mentorat, dezvoltarea profesională la nivel școlar a mentorilor și mentoraților, să asigurăm sporirea dezvoltării profesionale prin oferirea de oportunități continue, prin asigurarea vizibilității competențelor și valorificării potențialului fiecăruia. Participarea la cursuri și mobilități de formare profesională, prin intermediul proiectelor Erasmus+, cât și susținerea inspecțiilor și a examenelor pentru gradele didactice vor fi pregătite printr-o serie de activități specifice, care vor fi prevăzute în planurile operaționale.

3. Creșterea stării de bine la nivelul grădiniței, în fiecare an școlar, construind o echipă autentică de îngrijire și învățare – copii, părinți, educatori, specialiști, factori decizionali ai comunității – în cadrul căreia copiii sunt permanent încurajați să exploreze, să experimenteze, să creeze, să descopere cine sunt și ce anume le place să facă într-un mediu fizic adecvat.
Argumentare: Lipsa de disponibilitate a părinților, angrenați în activitatea lor profesională, pandemia de Coronavirus generează incertitudini și o stare de anxietate la nivelul întregii comunități; Toate aceste aspecte care reies din analiza punctelor slabe și a amenințărilor ne-au determinat să ne propunem atingerea unui astfel de obiectiv prin programe și activități cu un puternic accent pe îngrijire, comunicare, interacțiune și dialog, ca factori cheie care susțin învățarea și starea de bine.

4. Menținerea prestigiului unității ca Grădiniță Acreditată Erasmus+ 2021-2027 pentru proiecte de mobilitate și dezvoltarea parteneriatelor cu structuri implicate în educație prin programe și proiecte locale, regionale, naționale. Manifestare de competențe noi ale cadrelor didactice reflectate în activitatea cu preșcolarii.
Argumentare: Amenințarea de diminuare a interesului cadrelor didactice cu experiență sau începătoare de a participa în echipele de implementare a proiectelor poate aduce o scădere a calității actului educațional, o influență negativă asupra tuturor componentelor instituției noastre. În argumentarea alegerii acestui obiectiv avem în vedere implicarea educatoarelor în aceste parteneriate în vederea realizării unei interacțiuni constructive a preșcolarilor și cadrelor didactice cu ceilalți parteneri și promovarea grădiniței. Finanțarea de Comisia Europeană prin ANPCDEFP se realizează dacă evaluarea raportului după fiecare proiect este favorabil.

Grădinița 37 Brăila Grădinița 37 Brăila
Brăila, Aleea Trandafirilor, nr.3
Luni - Vineri: 8:00 - 18:00
0239 674 933
  • Acasă
  • Despre noi
  • Personal
  • Înscrieri
Politică de confidențialitate/Site creat și administrat de Agenția de Marketing online e-ProDesign © 2022

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru web.

Poți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau să le dezactivezi în setări.

Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.

Cookie-uri de analiză

Acest site web folosește Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori ai site-ului și cele mai populare pagini.

Păstrarea acestui cookie activat ne ajută să ne îmbunătățim site-ul web.

Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!

Politică cookie-uri

Mai multe informații despre politica noastră privind utilizare cookie-urilor